کد محصول :ِِd201002

نام : دل مرغ

قیمت : هر بسته 25،000 تومان
دل مرغ
دل مرغ بسیار مغذی است و مقدار مناسبی پروتئین، روی، مس، آهن و ویتامین ­های گروه B در هر وعده فراهم می­ کند. 
دل مرغ به ویژه از نظر ویتامین B12، یک ریز مغذی ضروری در سنتز DNA، تشکیل گلبول­های قرمز خون و سلامت اعصاب، غنی است. دل مرغ همچنین دارای مقدار زیادی روی هستند که برای رشد سلول، ترمیم زخم و مدیریت قند خون لازم است. به علاوه، دل مرغ می­ تواند میزان دریافت ریبوفلاوین، ویتامین B محلول در آب را که برای رشد و متابولیسم انرژی بسیار مهم است، تقویت کنند.

مزایای مصرف دل مرغ

منبع خوب پروتئین

دل مرغ منبع عالی پروتئین است و دارای 26 گرم در هر وعده 3/5 اونسی (100 گرمی) است. پروتئین برای بسیاری از جنبه های سلامتی، از جمله ایجاد و حفظ توده عضلانی، عملکرد درست سیستم ایمنی و رشد ضروری است. برخی تحقیقات همچنین نشان می ­دهد که افزایش مصرف پروتئین می­ تواند به تنظیم اشتها، کاهش ولع مصرف مواد غذایی و افزایش احساس سیری کمک کند، که می­ تواند برای کاهش وزن مفید باشد. بعلاوه، غذاهای دارای پروتئین بالا مانند دل مرغ می ­توانند رشد و قدرت عضلانی را هنگامی که با تمرین مقاومتی همراه می­ شوند، افزایش بدهند.

غنی از آهن

دل مرغ مملو از آهن است و یک وعده مصرف دل مرغ، میزان دریافت این ماده معدنی را به میزان قابل توجهی بهبود می ­بخشد. آهن نه تنها برای انتقال اکسیژن و سنتز DNA ضروری است بلکه برای تولید گلبول قرمز خون سالم نیز ضروری است. علاوه بر این، تخمین زده شده است که حدود 1.6 میلیارد نفر در سراسر جهان کمبود آهن دارند. در حالی که کمبود آهن در کشورهای در حال توسعه، شیوع بیشتری دارد، در کشورهایی مانند ایالات متحده و کانادا 10 درصد کودکان نوپا، دختران جوان و زنان در سن باروری را تحت تأثیر قرار می دهد. این می ­تواند باعث ایجاد طیف وسیعی از علائم، از جمله ضعف، خستگی، نقص ایمنی و مشکلات گوارشی شود. استفاده از انواع غذاهای غنی از آهن، از جمله دل مرغ، یکی از بهترین راه­ ها برای اطمینان از رفع نیازهای شما برای جلوگیری از کمبود آهن است.

کاهش ضایعات غذایی 

دل مرغ می تواند یک رژیم غذایی سالم و پایدار، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست باشد. علاوه بر این، افزودن دل مرغ به رژیم غذایی راهی عالی برای کاهش ضایعات غذا و به حداقل رساندن تأثیرات محیط زیستی شما است. این به این دلیل است که خوردن تمام قسمت­ های حیوان، از جمله برش ­های گوشت یا اعضای بدن که از محبوبیت کمتری برخوردارند، می­ تواند باعث شود که قسمتی اتلاف نشود. این بر اساس فلسفه ­ای به نام غذا خوردن از سر تا دم است که خوردن هر قسمت از حیوان می تواند پایداری محیط زیست را ارتقا ­دهد.


 


سفارش محصول
File engine/modules/ene_pm/ene_pm.php not found.