کد محصول :j201001

نام : جگر مرغ

قیمت : هر بسته 20،000 تومان

خواص جگر مرغ برای سلامتی

این نوع جگر منبع غنی پروتئین است که می‌توان آن را در یک رژیم غذایی سالم مصرف کرد. خواص جگر مرغ به شرح زیر است:

مدیریت وزن

جگر مرغ بسته به نحوه پختش، غذایی سیرکننده و کم کالری است. وقتی جگر آب پز شود، ۷۳ کالری خواهد داشت. وقتی به صورت سرخ شده سرو ‌شود، حاوی ۲۶ کالری است. اگر به دنبال کاهش وزن هستید، از مصرف جگر سرخ شده که حاوی سطوح بالاتری از سدیم و چربی است، اجتناب کنید. جگر آب پز شده کالری کمی دارد می‌تواند به کاهش وزن و جلوگیری از چاقی کمک کند.

سلامت خون

مصرف جگر مرغ می‌تواند از شما در برابر کم خونی محافظت کند. کم خونی زمانی ایجاد می‌شود که شما کمبود گلبول‌های قرمز داشته باشید. از آنجایی که این سرشار از ویتامین A و آهن است، عملکرد سلول‌های شما را بهبود می‌بخشد و از کم خونی جلوگیری می‌کند. همچنین، ویتامین B12 بدن شما را تامین می‌کند. این ویتامین از تولید گلبول‌های قرمز خون حمایت کرده و آن را متعادل می‌کند. ترکیب آهن، فولات و ویتامین به تولید گلبول‌های قرمز سالم بدن شما کمک می‌کند.

سلامت قلب

سلنیوم یک ماده معدنی است که به پیشگیری و مدیریت بیماری‌های قلبی عروقی، سکته مغزی و کلسترول بالا کمک می‌کند. خبر خوب این است که سلنیوم در جگر مرغ به وفور یافت می‌شود. سطوح بالای سلنیوم می‌توانند به ترمیم DNA کمک کنند. این ماده معدنی ممکن است به کاهش خطر سرطان و سایر بیماری‌های مرتبط با آسیب به DNA نیز کمک زیادی کند.

سلامت اعضای بدن

جگر مرغ که پر از مواد مغذی است تا بدن شما را سالم نگه دارد. برای مثال، ویتامین A به محافظت از بینایی و سلامت چشم کمک می‌کند. این ویتامین سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و به کارکرد درست اندام‌هایی مانند کلیه‌ها و قلب یاری می‌رساند. ویتامین A به شکل آلفا و بتاکاروتن، رتینول و لیکوپن وجود دارد که همگی برای قوه بینایی ضروری هستند. همچنین، ویتامین B2 یا ریبوفلاوین به بدن شما کمک می‌کند تا غذا را به انرژی تبدیل کند و سلول‌ها را قوی نگه ‌دارد. ویتامین B12 علاوه بر کمک به سلامت خون، به عملکرد بهتر مغز نیز کمک خواهد کرد.


سفارش محصول
File engine/modules/ene_pm/ene_pm.php not found.